
Z myślą o naszych najwierniejszych Klientach stworzyliśmy Kartę Stałego Klienta.
Posiadaczom kart oferujemy rabaty cenowe, szereg przywilejów, a także możliwość skorzystania z różnorodnych akcji promocyjnych. Warunek konieczny do uzyskania Karty Stałego Klienta Volvo Drywa: Zakup nowego samochodu Volvo w salonach Drywa.

KORZYŚCI
Dla samochodów linii 90 (S/V/XC) oraz XC60:
- bezpłatny samochód zastępczy na czas rutynowego przeglądu;
- dedykowany nr tel Doradcy Serwisowego;
- rabat 5% części, 12% akcesoria, 10% robocizna, 25% samochód zastępczy.
Dla pozostałych modeli:
- dedykowany nr tel Doradcy Serwisowego;
- rabat 5% części, 12% akcesoria, 10% robocizna, 25% samochód zastępczy.

Zapytaj Nas o szczegóły oferty.
- Łukasz Skowron 722 224 040 l.skowron@drywa.dealervolvo.pl
- Aleksander Jachowski 695 490 990 a.jachowski@drywa.dealervolvo.pl
- Szymon Nowaliński 607 619 358 s.nowalinski@drywa.dealervolvo.pl
- Mateusz Zimakowski 887 244 777 m.zimakowski@drywa.dealervolvo.pl
- Jakub Nowak 697 883 788 j.nowak@drywa.dealervolvo.pl


