Drywa Gdansk
Drywa Gdynia

Bezpieczny salon i serwis Volvo

w związku z COVID-19

Szanowni Państwo

W Volvo najważniejsi są ludzie. Dlatego nasza misja — czyli dążenie do ułatwiania i polepszania życia ludzi oraz zwiększania ich bezpieczeństwa — jest dla nas czymś naturalnym. Dzisiaj, podobnie jak w całej naszej historii, skupiamy się na trzech najważniejszych wartościach: bezpieczeństwie, jakości i trosce o środowisko. Oznacza to ochronę tego, co ważne, zapewnianie wyjątkowych doznań i dumne dążenie do tego, by świat stawał się lepszym miejscem dla wszystkich. Nasi klienci są dla nas najważniejsi ich zdrowie i bezpieczeństwo to podstawowe wartości, dlatego też salony Volvo mogą dostarczyć samochód do domu Klienta.

obrazek

Udogodnienia wprowadzone przez Volvo dla Klientów salonu:

  • Uruchomiliśmy możliwość kontaktu online lub telefonicznego zastępując kontakt bezpośredni – na życzenie Klienta cała usługa może być wykonana bez konieczności jakiegokolwiek kontaktu osobistego
  • Dezynfekujemy klamki i inne elementy pojazdu, oraz kluczyka – przed przekazaniem ich Klientowi
  • Oferujemy rękawiczki jednorazowe dla Klientów, stosuje je także nasz personel
  • W naszych salonach można zawierać i wznawiać polisy zarówno w Allianz jak i PZU nie wychodząc z domu – wszystkie formalności będą załatwione online. W związku z tym osoby zainteresowane zakupem polisy mogą skontaktować się z pracownikiem działu ubezpieczeń VOLVO telefonicznie lub mailowo.
  • Dajemy możliwość całkowicie zdalnego podpisania umowy zamówienia.
    Dowiedz się więcej


Udogodnienia wprowadzone przez Volvo dla Klientów serwisu:

  • Wszyscy nasi dealerzy oferują usługę „door to door”
  • Volvo jako lider innowacyjności umożliwia zdalną diagnostykę samochodu w obrębie autoryzowanego punktu dealerskiego poprzez wewnętrzną sieć Wi-Fi bez konieczności wjeżdżania do hali serwisowej
  • Samochody, które są obsługiwane w serwisie przed jego opuszczeniem są poddawane starannemu czyszczeniu i dezynfekcji, dezynfekcji poddawany jest również kluczyk
  • Pracownicy serwisu wyposażeni są w rękawiczki jednorazowe, a wrażliwe elementy pojazdu zabezpieczone są jednorazowymi pokrowcami (fotel, dywaniki, kierownica, lewarek zmiany biegów)
  • Dla klientów oferujemy jednorazowe rękawiczki
  • Umawiamy Klientów na określoną godzinę – aby skrócić do minimum czas oczekiwania i przybywania we wspólnej przestrzeni salonu
    – Zachowujemy strefy bezpieczeństwa pomiędzy pracownikami i Klientami
    – Zachęcamy do płatności bezgotówkowych
    – Zdalne płatności internetowe

Podejmij decyzję z nami