Szukamy konsultanta ds. telefonicznej obsługi

Jeśli telefoniczna obsługa serwisu i działu sprzedaży nie jest dla Ciebie wyzwaniem, z łatwością odnajdujesz się w nawiązaniu kontaktu z klientami oraz chcesz być częścią rodziny Volvo, aplikuj do nas!
Jakie będą twoje zadania?
- Kontakt telefoniczny z potencjalnymi klientami marki Volvo
- Obsługa połączeń przychodzących od Klientów
- Telefoniczne umawianie Klientów na wizyty serwisowe
- Współpraca i wsparcie działu handlowego oraz działów technicznych
Nasze wymagania
- Doświadczenie w pracy na infolinii (min 1 rok)
- Umiejętności obsługi telefonicznej klienta
- Praca ze skryptami rozmów
- Umiejętność pracy w zespole
- Doskonała organizacja pracy, dokładność, systematyczność, terminowość
- Wysoka kultura osobista
- Podstawowa wiedza na temat samochodu
- Prawo jazdy kat B
Co oferujemy?
- Stałe i stabilne zatrudnienie – dogodna forma umowy
- Atrakcyjny system wynagrodzeń, uzależniony od osiąganych wyników
- Niezbędne narzędzia pracy
- Możliwość kształcenia i podnoszenia kwalifikacji zawodowych
- Atrakcyjną ścieżkę rozwoju i awansowania
- Przyjazną atmosferę w młodym zespole
Aplikację prosimy wysyłać na adres e-mail: praca@drywa.dealervolvo.pl