Volvo Selekt

Data publikacji: 28.11.2025

5 powodów dlaczego warto wybrać certyfikowane używane Volvo od dealera

Wybór takiego auta może być jedną z najlepszych decyzji w Twoim życiu. Warunek jest jeden — należy współpracować ze sprawdzonym dealerem. Dlaczego warto postawić na kooperację właśnie z nami?

Poznaj 5 najważniejszych argumentów.

Dealer Drywa: samochody Volvo Selekt w atrakcyjnych cenach

Nowe auta kosztują zazwyczaj bardzo dużo. Nie każdy może sobie pozwolić na takie wydatki. Nie wszyscy też chcą inwestować sporo pieniędzy w tego typu pojazdy. Alternatywą są tańsze, certyfikowane samochody używane (też cechujące się najwyższymi standardami — zaraz napiszemy o tym więcej), które oferuje nasz dealer Drywa.

Możesz zdecydować się nie tylko na tradycyjny zakup. Inne dostępne opcje finansowania to np.:

  • Volvo Selekt Easy Lease
  • kredyt
  • klasyczny leasing

Czym cechuje się Volvo Selekt Easy Lease?

  • długość najmu (od 2 do 5 lat)
    roczny limit przebiegu (od 25 tys. km do 75 tys. km)
    wkład własny (od 0% do 20% wartości samochodu)

Cała idea opiera się na wysokiej wartości resztowej używanego auta — po zakończeniu finansowania. Raty stanowią zatem jedynie kwotę odpowiadającą utracie wartości rynkowej konkretnego pojazdu. To przekłada się na:

niską wpłatę początkową
niskie comiesięczne raty

Po zakończeniu umowy auto może mieć maksymalnie 8 lat i 180 tys. km przebiegu. Co dzieje się potem?

Samochód można:

  • zwrócić dealerowi
    wykupić (za wartość resztową)

Możesz też wybrać nowe finansowanie.

Jeśli interesują Cię aktualne ceny i szczegóły wszystkich dostępnych form finansowania, to zapraszamy do kontaktu.

Volvo Selekt od dealera Drywa: bardzo szeroka oferta samochodów, która zadowoli każdego.

Zapewniamy Klientom duże pole manewru. Dzięki temu mogą zdecydować się na certyfikowane samochody używane m.in. pod kątem:

  • wspomnianych warunków finansowych
  • parametrów (np. rodzaj paliwa, moc silnika, średnie spalanie)
  • gabarytów
  • wyposażenia
  • opcji dodatkowych
  • kolorystyki
  • rocznika

W rezultacie każda zainteresowana osoba powinna znaleźć coś dla siebie. A dealer Drywa ma wielu zadowolonych Klientów — w tym gronie są zarówno Panie, jak i Panowie, którzy już zdecydowali się na swoje wymarzone pojazdy.

Dealer Drywa a Volvo Selekt: możesz liczyć… na najwyższą możliwą jakość

Certyfikowane samochody używane wcale nie są gorsze pod kątem jakości od nowych pojazdów. U nas masz to zagwarantowane. Wybierając auta od dealera Drywa zapewnisz sobie zatem:

  • komfort i wygodę
  • najwyższe możliwe bezpieczeństwo

Spytasz pewnie, jak to możliwe? U nas pracują profesjonaliści z wieloletnim doświadczeniem, którzy mają do dyspozycji m.in. wysokiej klasy narzędzia diagnostyczne, urządzenia i akcesoria.

Zanim zaś samochody z programu Volvo Selekt trafią w ogóle do sprzedaży, to wcześniej muszą przejść szczegółowe, bardzo rygorystyczne testy (kompleksowy przegląd obejmuje ponad 100 punktów kontrolnych).

Na co zwracają uwagę wykwalifikowani pracownicy? M.in. na:

  • stan techniczny
  • najnowsze oprogramowanie
  • kompletność dokumentacji
  • zgodność z planem serwisowym

To wszystko przekłada się na maksymalne możliwe bezpieczeństwo. Z czystym sumieniem można zatem napisać, że certyfikowane samochody używane Volvo Selekt spełniają najwyższe standardy pod wieloma względami i mogą być spokojnie wybierane przez Klientów, którzy są zainteresowani krótkimi/długimi i przede wszystkim bezpiecznymi podróżami.

Dlaczego zaś zakup używanego auta od Klienta indywidualnego nie jest do końca dobrym wyborem?

  • brak gwarancji – samochody sprzedawane w programie Volvo Selekt objęte są roczną gwarancją producenta
  • stan licznika – nie ma pewności, że auto ma dokładnie tyle przejechanych km
    stan techniczny
  • niepewna historia pojazdu – kupując samochód od osoby indywidualnej nie zawsze będziesz w stanie potwierdzić historię auta. Natomiast większość samochodów w programie Selekt pochodzi od naszych klientów, którzy wymieniają swój samochód na nowy, a poprzedni pozostawiają w rozliczeniu. Dzięki temu znamy pochodzenie i całą historię serwisową takiego samochodu.
  • nie ma pewności, że auto nie ma żadnych usterek/większych awarii, a to negatywnie przekłada się na bezpieczeństwo
  • finansowanie – możliwość jedynie zakupu za gotówkę
  • cena – czasami cena jest niższa, ale czy faktycznie jest ona adekwatna? W wielu sytuacjach Klienci mocno przepłacają… lub później muszą wydać dodatkową kwotę na ukryte usterki.

W Volvo Selekt Drywa oferujemy bezpłatną gwarancję fabryczną i atrakcyjne ubezpieczenie.

Najważniejsze informacje to:

  • 12 miesięcy gwarancji fabrycznej (bez żadnych dodatkowych opłat)
  • gwarancja może być przedłużona nawet do 36 miesięcy
  • oferowana gwarancja jest ważna niezależnie od przejechanej liczby kilometrów
  • ubezpieczenie obowiązuje w krajach Unii Europejskiej oraz w Norwegii, Szwajcarii i Liechtensteinie

Volvo Selekt: nie wiesz, na co się zdecydować? Dealer Drywa gwarantuje profesjonalną pomoc!

Bazując na swoim wieloletnim doświadczeniu wiemy, że często Klienci mają kłopot z dokonaniem ostatecznej decyzji. Masz podobnie? Zgłoś się zatem do nas. Dealer Drywa zapewnia:

  • profesjonalne doradztwo
  • udzielenie odpowiedzi na nurtujące Cię pytania
  • pomoc w wyborze takiego samochodu, który spełni Twoje potrzeby i oczekiwania

Dla nas Twoja radość jest także naszą radością i satysfakcją!

FAQ — najczęściej zadawane pytania i odpowiedzi

1. Volvo Selekt: dlaczego certyfikowany samochód używany to dobre rozwiązanie?

Dealer Drywa zapewnia przede wszystkim atrakcyjne ceny, różne sposoby finansowania, szeroką ofertę pojazdów, ich najwyższą możliwą jakość, bezpłatną gwarancję fabryczną, ubezpieczenie i pomoc w wyborze wymarzonego auta.

2. Volvo Selekt: jakie certyfikowane samochody używane możesz kupić?

Możesz selekcjonować pojazdy m.in. pod kątem rocznika, ceny, parametrów, gabarytów, wyposażenia i kolorystyki.

3. Volvo Selekt: dlaczego certyfikowane samochody używane spełniają najwyższe standardy?

Bo są bardzo dokładnie sprawdzane przed dopuszczeniem do sprzedaży. Profesjonaliści zwracają uwagę np. na stan techniczny, zgodność z planem serwisowym i kompletność dokumentacji. W efekcie samochody Volvo Selekt są nie tylko nowoczesne, komfortowe, ale też bezpieczne.

4. Volvo Selekt vs. zakup od indywidualnego Klienta: na co uważać?

Wybierając certyfikowane samochody używane masz pewność, co do ich stanu technicznego, liczby przejechanych kilometrów itd. Kupując auto od Klienta indywidualnego takiej gwarancji nie ma… Dodatkowo dealer Drywa gwarantuje różne sposoby finansowania i pewność, że cena będzie uczciwa.

5. Volvo Selekt: jaka gwarancja i ubezpieczenie są oferowane?

Oferowana jest bezpłatna, roczna gwarancja fabryczna, którą można przedłużyć do 36 miesięcy. Ubezpieczenie obowiązuje zaś w krajach należących do Unii Europejskiej, a także w kilku innych państwach (Norwegia, Szwajcaria i Liechtenstein).

6. Volvo Selekt: jaką pomoc oferują fachowcy pracujący dla dealera Drywa?

Eksperci chętnie poznają Twoje oczekiwania, a następnie doradzą modele pojazdów, które najlepiej się w nie wpisują. Dzięki temu kupisz to, na czym Ci zależy.

Nie znalazłeś wymarzonego auta? Napisz do nas lub zadzwoń 583 222 333

Zapytaj o szczegóły

Odezwiemy się do Ciebie w ciągu 2 godzin
(w godzinach pracy salonu).

* Pola obowiązkowe

Wpisz swoje imię
Wpisz swoje nazwisko
Wpisz swój numer telefonu
Wpisz prawidłowy adres e-mail (np. jan.kowalski@workmail.com)
Wybierz kategorię
Wpisz wiadomosc

Administratorem Twoich danych osobowych pozostawionych w związku z wiadomością będzie Volvo Car Poland sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ulicy Puławskiej 558/560 (02-884 Warszawa). Więcej ›

Twoje dane osobowe będą przez nas przetwarzane w celu: obsługi sprawy, w związku z którą do nas piszesz. W zależności od przedmiotu przedstawionej sprawy może zaistnieć różna podstawa prawna przetwarzania Twoich danych osobowych. Podstawą prawną przetwarzania może być art. 6 ust. 1 lit. b) ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych (RODO) tj. wiążąca nas umowa lub podjęcie działań przed zawarciem umowy, jeżeli sprawa w związku z którą z nami się kontaktujesz dotyczy łączącej nas umowy lub podjęcia działania na Twoje żądanie przed zawarciem umowy. Podstawą prawną przetwarzania może być również art. 6 ust. 1 lit. f) RODO, tj. nasz prawnie uzasadniony interes polegający na możliwości udzielania odpowiedzi na kierowane pytania lub przekazywaniu informacji, jeżeli piszesz do nas np. w celu uzyskania informacji o naszych produktach, czy ofercie, a także art. 6 ust. 1 lit. c) RODO, tj. ciążący na nas obowiązek prawny, jeżeli sprawa, w związku z którą z nami się kontaktujesz, wynika z obowiązujących przepisów prawa, np. w momencie, gdy piszesz do nas z prośbą o realizację prawa, które przysługuje Tobie na mocy przepisów o ochronie danych osobowych. Będziemy przetwarzać Twoje dane osobowe również w celu poprawy jakości świadczonych usług, w szczególności obsługi posprzedażowej. Podstawą prawną przetwarzania w tym celu jest art. 6 ust. 1 lit. f) RODO, tj. nasz prawnie uzasadniony interes polegający na możliwości udoskonalania świadczonych przez nas usług, w tym poprawy działania naszego biura obsługi klienta. Ponadto będziemy przetwarzać Twoje dane osobowe w celu możliwości ustalania, dochodzenia i obrony przed roszczeniami, który stanowi nasz prawnie uzasadniony interes. Podstawą prawną przetwarzania w tym celu jest art. 6 ust. 1 lit. f) RODO.

Przysługuje Tobie prawo do: dostępu do treści Twoich danych oraz prawo ich sprostowania, przeniesienia, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, a także - w odniesieniu do przetwarzania danych osobowych na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f) RODO - prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych osobowych z przyczyn związanych z Twoją szczególną sytuacją.

Więcej informacji na temat przetwarzania Twoich danych osobowych znajdziesz tutajMniej ‹

Więcej › Jeżeli wyrazi Pan/Pani zgodę, Pana/Pani dane osobowe będą przetwarzane przez administratora - Volvo Car Poland sp. z o.o., ul. Puławskiej 558/560 (02-884 Warszawa) (VCP), na podstawie art. 6 ust. 1 pkt a) ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych (RODO), w celu marketingu bezpośredniego produktów i usług marki Volvo, takich jak samochody, części i akcesoria, usługi Volvo Car Financial Services oraz inne usługi dostępne w sieci Volvo. Informujemy, że: podanie danych jest dobrowolne; może Pan/Pani w każdej chwili wycofać zgodę (w tym przy użyciu danych kontaktowych administratora lub inspektora ochrony danych), przy czym wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem; z inspektorem ochrony danych VCP może się Pan/Pani skontaktować przy użyciu adresu mailowego: globdpo@volvocars.com; odbiorcami Pana/Pani danych osobowych mogą być podmioty świadczące usługi na rzecz VCP, w tym: dostawcy usług marketingowych i IT, autoryzowani dealerzy Volvo, podmioty z grupy kapitałowej Volvo oraz partnerzy oferujący produkty Volvo Car Financial Services (np. kredyty, leasingi i ubezpieczenia); dane osobowe będą przechowywane przez czas potrzebny do realizacji naszych celów marketingowych lub do momentu skutecznego wycofania przez Pana/Panią zgody na przetwarzanie Pana/Pani danych osobowych w tym celu; przysługuje Panu/Pani prawo dostępu do treści danych osobowych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania i przeniesienia (wniosek o realizację tych uprawnień można złożyć pod adresem: https://www.volvocars.com/pl/subject-rights-request-form), a także prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych; Pana/Pani dane osobowe będą przetwarzane również w formie profilowania online i profilowania społecznościowego, które będzie polegało na zbieraniu i agregowaniu Pana/Pani danych w celu stworzenia profilu klienta i przedstawiania materiałów reklamowych i ofert lepiej dostosowanych do Pana/Pani potrzeb. Więcej informacji o przetwarzaniu danych osobowych w sieci Volvo zamieściliśmy na stronie: polityka prywatności. Mniej ‹
To pole jest obowiązkowe
Zaznacz formę kontaktu
Zaznacz formę kontaktu

1 Zgoda konieczna, aby Volvo Car Poland sp. z o.o. mogła przetwarzać Pana/Pani dane osobowe w celach marketingowych i miała możliwość przekazywania Panu/Pani treści o tym charakterze.

2 Zgoda konieczna, aby Volvo Car Poland sp. z o.o. mogła przekazywać Panu/Pani treści marketingowe poprzez kontakt telefoniczny w formie połączeń głosowych.

3 Zgoda konieczna, aby Volvo Car Poland sp. z o.o. mogła przekazywać Panu/Pani treści marketingowe poprzez wiadomości e-mail/SMS.

Bez zgody oznaczonej 1 oraz co najmniej jednej ze zgód oznaczonych 2 i 3 nie będziemy mogli przekazywać Panu/Pani treści dotyczących produktów oraz usług marki Volvo wskazanymi powyżej kanałami komunikacji.

Dealer Volvo Drywa otrzymał twoją wiadomość

Wszystko poszło zgodnie z planem. Nasz pracownik skontaktuje się z Tobą w ciągu 2 godzin
(w godzinach pracy salonu).